לטכנולוגיה שלנו יש פוטנציאל לשנות את תעשיית האנרגיה ולהפוך אותה ליותר ברת- קיימא ויעילה.”

— ד”ר נימה גולשריפי, מנכ”לית NDB

SAN FRANCISCO, CALIFORNIA, US, February 28, 2023 /EINPresswire.com/ — סן פרנסיסקו, CA – NDB Inc., חברת חשמל מתקדמת, גאה להכריז על השקת הצעת מימון המונים כדי להביא את טכנולוגיית Nano Diamond Battery החדשנית שלה לצרכנים ברחבי העולם.

הצעות מימון המונים במסגרת תקנה CF יכולות לגייס עד חמישה מיליון. החברה מצפה לפיתוח ומסחור של טכנולוגיית האנרגיה שלה, בעלת הפוטנציאל לחולל מהפכה בתעשייה. טכנולוגיה זו מוגנת על ידי שלוש בקשות פטנט שנמצאות במצב המתנה כרגע.

סוללות Nano Diamond של NDB מציעות מספר יתרונות על פני סוללות ליתיום-יון מסורתיות, הכוללות תוחלת חיים ארוכה יותר, צפיפות אנרגיה גבוהה יותר ותפעול בטוח יותר. הגישה החדשנית של החברה לייצור אנרגיה מבוססת על שימוש באחד מחומרי המתמר הקשים ביותר הידועים לקצירת אנרגיה. זה הופך את הסוללות לא רק לעמידות יותר אלא גם ליותר ידידותיות לסביבה מסוללות ליתיום-יון מסורתיות, שעלולות להוות סיכון לסביבה ולבריאות האדם אם לא יסלקו אותן כראוי.

הצעת קמפיין מימון ההמונים של החברה נותן הזדמנות עבור אנשים פרטיים וארגונים לקחת חלק בתהליך צמיחת טכנולוגיה שיש לה פוטנציאל לשנות את הדרך בה אנו מייצרים ומשתמשים באנרגיה. על ידי השקעה ב-NDB, התומכים לא רק יעזרו להביא את הטכנולוגיה הזו לשוק, אלא גם ישקיעו בעתיד אנרגיה בר- קיימא וטוב יותר.

“אנחנו נרגשים להשיק את הצעת מימון ההמונים הזו ולהביא את ה-NDB שלנו להמונים”, אמרה ד”ר נימה גולשריפי, מנכ”לית NDB. “לטכנולוגיה שלנו יש פוטנציאל לשנות את תעשיית האנרגיה ולהפוך אותה ליותר ברת-קיימא ויעילה. אנו מאמינים שהטכנולוגיה שלנו תשנה את כללי המשחק בתעשיית האנרגיה ואנו נרגשים להוציא אותה לשוק בתמיכת המשקיעים שלנו. “

NDB כבר זכתה להתעניינות משמעותית ממגוון תעשיות, כולל רכבים חשמליים, מערכות אנרגיה מתחדשת ויישומים צבאיים, בין היתר. החברה מוכנה להשפיע באופן משמעותי בשווקים אלה ומחוץ להם, והצעת קמפיין מימון ההמונים מהווה הזדמנות ייחודית עבור אנשים וארגונים להיות מעורבים בתהליך צמיחת הטכנולוגיה המסעירה הזו.

למידע נוסף על הצעת קמפיין מימון ההמונים של NDB, בקר בכתובת ndb.technology. כדי להשקיע בעתיד האנרגיה, בקר בפלטפורמת מימון ההמונים PicMii.

על NDB

NDB היא חברת אנרגיה מתקדמת שבסיסה בעמק הסיליקון, קליפורניה. החברה מחויבת לחולל מהפכה בתעשיית האנרגיה עם טכנולוגיית ה- Nano Diamond Battery שלה, המציעה מספר יתרונות על פני סוללות ליתיום-יון מסורתיות, הכוללת תוחלת חיים ארוכה יותר, צפיפות אנרגיה גבוהה יותר ותפעול בטוח יותר. NDB מחויבת להביא את הטכנולוגיה שלה לשוק ולהפוך את אחסון האנרגיה לבר-קיימא ויעיל יותר לעתיד.

Lawrence Santos
NDB
+1 512-366-3737
email us here

Nano Diamond battery explained